Konoha Reppuu Bardzo prosta ale skuteczna technika, polega na podstawieniu „haka”. Technika skutkuje jeśli przeciwnik atakuje z bliższej odległości. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 5 Ranga Ataku: E
Sensen Goroshi Śmieszna technika, użytkownik składa ręce w znak tygrysa, po czym przeciwnik wylatuje w powietrze, tzw. ”Super Lewatywka”. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 5 Ranga Ataku: E
Tokken Technika polega na uderzeniu przeciwnika plecami. Technika odrzuca przeciwnika, ale powoduję także ból. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 5 Ranga Ataku: E
Konoha Dai Senpuu Technika polega na wyprowadzeniu paru kopnięć z półobrotu, za każdym uderzeniem użytkownik atakuję inną część ciała. Technika bardzo skuteczna. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 10 Ranga Ataku: D
Konoha Senpuu Technika prosta, a zarazem zaskakująca, wykonuję się ją bardzo szybko. Polega na kopnięciu przeciwnika z półobrotu. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 10 Ranga Ataku: D
Ushiro Hi-Ru Charakterystyczne kopnięcie, wykonuje się je piętą stojąc na rękach. Po wykonaniu uderzenia wraca się do pozycji wyjściowej, lub kopie się drugą nogą. Typ: TaiJutsu Koszt techniki:10 Ranga Ataku: D
Taren Ken Technika polega na szybkim uderzaniu przeciwnika, przez co ma wrażenie jakby uderzało go dużo pięści i trudno odgadnąć która jest prawdziwa. Typ: Taijutsu Koszt Nauki: 15 Ranga Ataku: C
Taren Kyaku Technika podobna do Taren Ken tylko że używamy nogi. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 15 Ranga Ataku: C
Kage Buyou Atakujący wykopuje przeciwnika w górę a następnie pojawia się pod nim. W tej pozycji przeciwnik nie może się ruszyć i jest Podany na silniejsze ataki Np. omote renge Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 15 Ranga Ataku: C
Konoha Gouriki Senpuu Użytkownik robiąc wiele obrotów uderza przeciwnika nogą (czyt. kopie), technika jest prawie identyczna jak Konoha Senpuu. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 20 Ranga Ataku: B
Omote Renge Technika do wyprowadzenia, której potrzebujemy otwarcia pierwszej bramy. Ninja po jej otwarciu zyskuje większą moc, siłę i szybkość. Dzięki czemu jest zdolny do wykonania tego jutsu. Używający wykopuje przeciwnika w górę techniką Kage Buyou i pojawia się z niesamowitą prędkością pod nim następnie oplątuje go taśma którą ma oplecioną na rękach. Po tym wszystkim Ninja łapie wroga i zaczyna się z nim obracać z ogromną prędkością, lecąc w dół. Przy samej ziemi, puszcza oponęta, który z ogromną siłą uderza w ziemię. Jest to zwykle kończący cios, który wykańcza przeciwnika, ale sam wykorzystujący to ninjutsu staje się także bezbronny. Typ: TaiJutsu Wymagane: Otworzenie 1 Bramy Koszt Nauki: 20 Ranga Ataku: B
Shishi Rendan Technika wymyślona przez członka klanu Uchiha. Można ją wykonać w powietrzu, najpierw użytkownik uderza przeciwnika w powietrzu a gdy już spadnie „dobija” go nogą. Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 20 Ranga Ataku: B
U-zu-ma-ki Naruto Rendan Tak, to jest wielki cios Naruto, najpierw 3 klony wybijają cel w powietrze, i gdy przeciwnik jest w powietrzu, użytkownik uderza go piętą w głowę i „wbija” w ziemię. Technikę można wymawiać własnym nazwiskiem i imieniem. Typ: TaiJutsu Wymagane: (Znanie KAGE BUNSHIN NO JUTSU) Koszt Nauki: 20 Ranga Ataku: B
Ura Renge Technika jeszcze bardziej niebezpieczna niż "omote renge", a jednocześnie o wiele silniejsza. Do jej wykorzystania trzeba umieć otworzyć 4 bram ciała. Polega na wielokrotnych szybkich i silnych uderzeniach przeciwnika. Niestety powoduje ona jeszcze większe przeciążenie mięśni niż omote renge, przez co nazywana jest techniką samobójców Typ: TaiJutsu Wymagane: Otworzenie pierwszych 4 bram, Koszt Nauki: 25 Ranga Ataku: A
Suiken Kempou styl walki niesłychanie ciężki do opanowania. Upijając się użytkownik otrzymuje niesłychanego wigoru. Jego ataki stają się nie do przewidzenia. Użytkownik nie raz udaje, że śpi lub, że się nudzi. (staty x2 oprócz czakry i kondycji) Typ: TaiJutsu Koszt Nauki: 30 Ranga Ataku: S
Konoha Daisenkou Technika polega na kopnięciu z półobrotu w szyje od boku. Kopnięciu towarzyszy błysk, który dodatkowo może oślepić przeciwnika. Sam cios może zabić lub przeciwnik straci przytomność. Kosz Nauki: 30 Ranga Ataku: S
|